Suport Clienti

Este neparat sa detii cont Ciupi pentru a face comanda si a te bucura de voucher!  Alege butonul Inregistreaza-te, iti creezi un cont Ciupi, apoi apesi Butonul Comanda. Ai 2 modalitati prin care poti sa-ti creezi cont: fie te conectezi prin Facebook, fie accesand urmatorul link.

 

Pasul 1: Dai click pe butonul “Comanda” din pagina de prezentare a ofertei.
Pasul 2: Alegi cate vouchere vrei sa cumperi si alegi 
metoda de plata: Plata prin terminalele Netto Pro, Qiwi sau MMPS sau Plata cu Cardul.
Pasul 3: Tastezi pe butonul Confirma si primesti Codul spre Plata!


Cand plata se confirma:
- primesti automat voucher-ul pe email si in sectiunea 
Comenzi achitate (si poti suna pentru programare/rezervare, daca ai cumparat un voucher).
  
 Variantele de plata sunt:

Plata la terminal: 

Dupa ce ai selectat butonul Comanda vei primi un email cu numarul comenzii. Mergi la cel mai apropiat terminal, Netto Pro, Qiwi sau MMPS: achita suma indicata in terminal si primesti voucherul prin email.

De asemenea poti gasi voucherul achitat in Contul Meu, sectiunea Comenzi Achitate.

 

Ai 72 ore sa achiti voucherul din momentul plasarii comenzii

Important: In cazul in care achiti doar o parte din suma de pe voucher la un terminal, poti achita diferenta ramasa la oricare alt terminal, in timpul ramas.

·                      Daca suma platita este mai mare, diferenta va fi transferata automat in contul tau Ciupi si vei putea folosi suma ramasa pentru comenzile viitoare. 

 
Plata cu cardul: 

·                     Pentru a plati o oferta cu cardul, da click pe butonul "Comanda", bifeaza modalitatea de plata "Card". In pagina care se deschide completeaza campurile solicitate (tranzactia se face printr-o metoda securizata, prin care datele sunt transmise  direct catre banca, nefiind stocate sub nicio forma pe serverele noastre).    

Plata cu cardul se face in deplina siguranta prin partenerul nostru in procesari de plati cu cardul - VictoriaBank.

Tranzactia se finalizeaza in cateva minute.

- primesti voucher-ul pe adresa de email asociata contului Ciupi si direct in cont, in sectiunea Comenzi Achitate. 

Dupa finalizarea platii vei fi redirectionat inapoi catre site-ul nostru. 

Nu vei achita niciun comision suplimentar la plata cu cardul.

 Nu conteaza ce tip de card ai, Visa, MasterCard sau Maestro, poti achita cu orice card emis de orice banca - le acceptam pe toate!

Da! este foarte important sa tii cont ca in terminal sau cu cardul achiti doar valoarea voucherului: 10, 20, 30, 40, 50 lei etc, restul sumei pentru serviciu/produs/oferta o achiti pe loc la comerciant. Voucherul procurat iti ofera dreptul de a primi reducerea mentionata! 

Atentie! Nu achita suma integrala pentru produs/serviciu in terminal, achita doar valoarea voucherului, daca totusi ai facut-o, nu ezita sa ne contactezi la support@ciupi.md

In aprox. 5 min. plata efectuata de tine va fi confirmata de catre procesatorul de plati iar tu vei  primi un email cu un link unde gasesti voucherul si toate instructiunile de folosire si datele de contact ale comerciantului.

De asemenea poti gasi voucherul achitat in Contul Meu, sectiunea comenzi achitate.  Voucherul comandat este transmis pe emailul tau (care l-ai indicat la inregistrarea contului pe Ciupi) in maxim 5 min. din momentul receptionarii platii.

 

Daca trec mai mult de 5 min. fara sa fi primit vreun semn, verifica din nou adresa de email – inclusiv in Spam si in contul tau Ciupi, in sectiunea “Comenzi Achitate”. Daca tot nu gasesti, anunta-ne.  

Dupa ce ai primit voucherul tipareste-l si prezinta-l in localul specificat in promotie. Atrage atentia la  data expirarii voucherului (Voucher valabil pana la...) si la alte detalii cum ar fi necesitatea unei programari telefonice, rezervari, orele de operare, etc.).

 Poti folosi voucherul personal sau il poti face cadou unui prieten.

Nu este nevoie de buletin sau careva acte cind mergi sa utilizezi voucherul, deoarece pentru  fiecare voucher exista un cod unic si un cod de securitate conform caruia fiecare local duce evidenta. Prezinta voucherul si bucura-te de oferta!

Depinde de conditiile fiecarei promotii. Citeste atent termeni voucher. Unele promotii permit sa achizitionezi mai multe vouchere, unele nu.

Voucherul poate fi returnat in termen de 14 zile calendaristice din momentul primirii lui cu conditia sa nu fi utilizat cuponul. Pentru detalii legate de anulare, trimiteti-ne un email la adresa: support@ciupi.md in care ne spuneti motivul refuzului de a folosi voucherul si noi va returnam banii in contul dvs Ciupi pentru ai putea utiliza pentru alte oferte!
Daca au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la cumparare, dar o situatie mai delicata te-a impiedicat sa folosesti voucher-ul sau ai returnat produsul, da-ne detalii printr-un e-mail la support@ciupi.md si vom clarifica situatia.

Daca tot incerci sa platesti prin card si nu stii de ce nu ti confirma plata, cele mai frecvente 2 motive sunt creditul insuficient sau o restrictie a cardului pentru plati online. Cel mai bine este sa verifici soldul, respectiv sa vorbesti la banca si sa afli daca ai optiunea activata.
 Daca tot nu ai reusit
anunta-ne si clarificam starea comenzii tale.

In primul rind: verifica adresa de email – inclusiv in Spam (nu se stie niciodata) si contul tau Ciupi, in sectiunea Comenzi Achitate.
Daca tot nu gasesti, 
anunta-ne si clarificam impreuna starea comenzii tale.

Daca ai cumparat un voucher pentru un serviciu /produs (vacanta, o iesire in oras, tunsoare etc), fa-ti programare asa cum scrie chiar pe voucher, in “Conditii de utilizare”.

Da! Restul sumei trebuie sa o achiti pe loc la ofertant/local/companie.

De exemplu: “Ia-ti voucherul Ciupi cu 20 lei si mai achita pe loc doar 200 lei in loc de 400 lei”- in acest caz tu trebuie sa achiti prin Ciupi doar 20 lei - pretul pentru voucher, iar restul sumei de 200 lei tu vei achita pe loc, comerciantului.

- pentru ca Reducerile sunt de cel putin 50% si mai mult, de care nu ai beneficia in mod normal.- -pentru ca tranzactiile sunt securizate 
- pentru ca daca te razgandesti, iti returnam banii

Daca te tot obosesti sa mergi de fiecare data la terminale de plata, e simplu sa iti incarci contul Ciupi, nu ai decit la comandarea unui voucher si la achitarea acestuia sa mergi la terminal si sa introduci pe codul primit de la comandarea voucherului o suma mai mare. Suma va fi incarcata automat in contul tau Ciupi, iar tu vei putea cumpara vouchere utilizind banii din cont. iar pentru viitor comandand si detinand Ciupilei in contul tau Ciupi- la metoda de plata vei mentiona: achita cu Ciupilei.

Da, orice voucher achitat tu il poti oferi cadou la dorinta oricarei persoane!

Pentru a primit bonusul trebuie indeplinite 2 conditii:

- persoana care a primit recomandarea trebuie sa dea click pe link-ul de recomandare trimis de tine si de acolo sa cumpere promotia (sau in cazul in care a primit recomandare prin Facebook, link-ul de pe wall).
- bonusul se activeaza in contul tau in 7 zile calendaristice de la momentul achitarii ofertei de catre prieten.

Daca stii ca s-au respectat ambele conditii si tot nu ai 
bonusul, trimite-ne  un e-mail la support@ciupi.md pentru a clarifica situatia.

Exista o solutie: daca promotia a expirat de cel mult 3 zile, mai poti plati prin terminal in urmatoarele 2 zile. Daca nu ai datele necesare efectuarii platii dintr-un ordin de plata mai vechi, anunta-ne pentru a-ti oferi detaliile necesare.
Daca oferta a expirat de mai mult timp, poti face o precomanda, scriindu-ne la support@ciupi.md si ne anunti ca ti-ai dori oferta. In felul acesta, noi vom stii ca exista interes pentru oferta si putem avea in vedere reactivarea ei sau vom coordona cu comerciantul pentru o exceptie posibila (caz in care te si anuntam pe e-mail).

Pe www.ciupi.md, cumparaturile tale sunt Sigure.

1. In fiecare luna, mii de moldoveni cumpara ofertele Ciupi.
2. Fiecare tranzactie se realizeaza in mod securizat.
 

Plata cu Cardul se face in deplina siguranta prin partenerul nostru in procesari de plati: VictoriaBank.

Achitarea prin terminale se face printr-o conexiune securizata plus la toate de fiecare data cind achiti comanda primesti cec.

Lucram cu cei mai siguri parteneri Netto ProQiwi, MMPS si VictoriaBank.

Fiecare oferta este incheiata personal de un reprezentant de vanzari din echipa noastra, in baza unui contract cu drepturi si obligatii. Sigur, riscuri exista in orice fel de colaborare, dar pe baza feedback-ului de la clienti luam rapid masuri: returnam banii, retragem oferta, incheiem colaborarea - in functie de problema care apare. Prioritatea noastra esti Tu, Clientul care beneficiaza de oferta. Asa ca daca esti intr-o astfel de situatie, anunta-ne imediat.

Foarte simplu. Accesezi acest formular si ne scrii despre afacerea ta. Un reprezentat Ciupi te va contacta in cel mai scurt timp!

Optiunea  „Ati uitat parola” va trimite un mesaj catre adresa de email cu care te-ai inregistrat, pentru a reseta parola. Te rugam sa astepti. Ar putea dura ceva timp pana primesti aceasta notificare. 

Accesind sectiunea "Despre Tine"  dezactiveaza optiunea "Doresc sa primesc pe email Ofertele Ciupi" , nu uita de SALVEAZA.

Acceseaza unul din e-mailurile zilnice, si la la sfarsitul mesajului vei gasi butonul "Dezabonare". Da click si ajungi in pagina Ciupi, unde primesti si mesajul de confirmare a dezabonarii.  

Sunt mai multe optiuni de a recomanda Ciupi unui prieten. La fiecare oferta ai linkuri dedicate prin care poti sa-ti aduci prietenii prin intermediul  Facebook, Odnoklasniki, Skype, Twitter, sau email.  

Pe pagina ta personala de recomandari vei gasi un link unic pe care il poti publica oriunde pe internet pentru a aduce noi utilizatori Ciupi si a cistiga de fiecare data cind prietenul cumpara voucherul (in timp de 7 zile de la inregistrare) cite 20 CiupiLei, iar prietenul tau cistiga 10 CiupiLei. Ne rezervam dreptul de a refuza ori de a retrage bonusurile in cazul unui abuz. 

In situatia in care nu iti poti valorifica voucherul, ne vom asigura ca iti vei primi banii inapoi in contul Ciupi. Trebuie doar sa iei legatura cu Ciupi.md de luni pana vineri, intre orele 09.00 – 18.00, la numărul de telefon (076) 77-50-55, (068) 50-50-55 sau prin email, la support@ciupi.md.

Suntem mereu alaturi de tine!

Cea mai importanta sectiune pentru tine, ca si client, este Contul meu.
Intri in cont cu adresa de e-mail si parola, duci mouse-ul in coltul din dreapta-sus si gasesti:

- comenzile achitate 
- comenzile neachitate
- bonusurile pe care le primesti pentru recomandari  
- datele de administrare ale contului (de tip adresa de e-mail , parola,  etc)

Nu ai gasit raspuns aici? Avem inca 2 solutii:

(076) 77-50-55, (068) 50-50-55 (de luni pina vineri 9:00 - 18:00 )

support@ciupi.md (Vom raspunde in maxim 12 ore de la primirea mesajului)

HELP LINE

(de Luni pina Vineri 9:00 - 18:00)

  • support@ciupi.md

DREPTUL UTILIZATORULUI

Ai timp 14 zile sa te razgindesti
  • Scrie-ne la support@ciupi.md
  • Indica motivul refuzului
  • Iti returnam banii in contul Ciupi
  • Ii poti utiliza pentru alte oferte